" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

دو اهل رسانه به جان هم افتادند

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ

(برای دیدن در اندازه واقعی کلیک کنید)


جوابیه مسیح علی نژاد :

«بله آقای یامین پور! من هنوز هم می‌بالم به رابطه‌ام که شفاف است و آگاهانه و سرشار از احترام متقابل…..در شرع شما اگر رابطه‌ی ناب دو انسان، ناپاک است و نامشروع، بله معلوم است که به این عشقِ ممنوع می بالم». علی‌نژاد البته پیش از این هم این عقیده خود را اینطور بیان کرده بود که: «به همین که آنها رابطه نامشروع و عشق نامشروع نامیده‌اند باید بالید!»

پس از اعتراف علی‌نژاد به افتخار به «فحشا»هم اما یامین‌پور در پاسخی که به جوابیه‌ی او منتشر کرد نوشته است که: «شما به رابطه‌ی خود خارج از عرف ایرانی و اسلامی می‌بالید و به آن اقرار و اعتراف دارید. مهم نیست شما این کار را چه می نامید. اگر شفاف و آگاهانه نبود اسمش فحشا نبود اسمش تجاوز به عنف بود و آنوقت حکم دیگری داشت. من حقوق‌دان هستم و در منطق قانون مجازات اسلامی با شما سخن می گویم. جایی که شما زندگی می‌کنید روابط نامشروع معنایی ندارد و صرفاً RAPE مورد نکوهش و تعقیب است. ولی من یک مسلمانم و در قرآن آمده «ولا تقربوا الزنا إنه کان فاحشة وساء سبیلا»؛ تو برای روابط نامشروع اسم‌های رمانتیک گذاشته‌ای و به آن افتخار میکنی و آنرا سرشار از احترام متقابل می‌نامی؛ این ماهیت ماجرا را تغییر نمی‌دهد؛ خداوند کار تو را «فاحشه» نامیده و تو را از آن برحذر داشته و تو را به منحصر کردن عشق در خانواده توصیه کرده.بنابراین من به تو اتهام عجیبی وارد نکرده‌ام صرفاً معنای دینی رفتاری را ذکر کرده‌ام که تو خود به آن اعتراف کرده‌ای و حتی به آن افتخار میکنی.


اما درباره‌ی کمپینی که راه انداخته‌ای… دختران پاک این سرزمین به هر دلیلی ممکن است از حجاب اجباری خوششان نیاید. این برای من یک تاسف است ولی تاسف بالاتر من این است که به کمپینی بپیوندند که یک فاحشه رهبر آنست. این یعنی بی‌حجابی و فحشا در همسایگی هم و این خیلی تاسف برانگیزتر است. چرا که به هیچ وجه معتقد نیستم بدحجابی و یا بی‌حجابی مساوی و مساوق با فاحشگی است. ولی پیوستن آنها به تو این معنای تاسف‌بار را تولید میکند. برای همین کاش آدم دیگری مدعی چنین دعوت سازمان یافته‌ای بود.


اما درباره‌ی اینکه تو را «پری بلنده»ی امروز ایران می‌دانم به خاطر رفتار سازماندهی شده‌ایست که علیه ساختار هنجاری و کهن الگوهای عفیفانه و سرشار از حیای کشورت آغاز کرده‌ای. اگر پری بلنده علیه دولت ملی دکتر مصدق کودتا کرد تو هم علیه مرزهای کهن فرهنگی سرزمینت کودتا کرده‌ای و دخترانی را که تا کنون شرف و زیبایی شان را در مستوری و پرهیز از هرزگی می دیدند به پرده دری و زیبایی فروشی دعوت می کنی…»


با این اوصاف ظاهرا اینطور به نظر می‌رسد که گراننده‌ی اصلی صفحه «آزادی‌های یواشکی» هم معترف است که حرکت او نه حرکتی اجتماعی برای رسیدن به آزادی، بلکه حرکتی جنسی است برای ترویج فاحشه‌گی و ریشه‌ی آن را هم باید در عقده‌های جنسی او جست‌و‌جو کرد.

نظرات (۱)

احسنت بر دکتر یامین پور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">