" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

در لحظاتی سخت نیز میگویم: "خدا را شکر"

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۳ ق.ظ

خدا را شکر که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شاکی است.این یعنی او در خانه است و در خیابانها پرسه نمی زند.

I am thankful for my teenage daughter who is complaining about doing dishes, because that means she is at home not on the street

____________

خدا را شکر که مالیات می پردازم این یعنی شغل و در آمدی دارم و بیکار نیستم.

I am thankful for the taxes that I pay, because it means that I am employed.

____________

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند. این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.

I am thankful for the clothes that a fit a little too snag, because it means I have enough to eat

____________

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.

I am thankful for weariness and aching muscles at the end of the day, because it means I have been capable of working hard

____________

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من خانه ای دارم. 

I am thankful for a floor that needs mopping and windows that need cleaning, because it means I have a home

____________

خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم.این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن. 

I am thankful for the parking spot I find at the far end of the parking lot, because it means I am capable of walking and that I have been blessed with transportation

____________

خدا را شکر که سرو صدای همسایه ها را می شنوم. این یعنی من توانائی شنیدن دارم.

I am thankful for the noise I have to bear from neighbors, because it means that I can hear

____________

خداراشکر که تمام شب صدای خرخر همسرم را می شنوم . این یعنی او زنده و سالم در کنار من خوابیده است.

I am thankful for the husband who snores all night, because that means he is healthy and alive at home asleep with me

____________

خدا را شکر که این همه شستنی و اتو کردنی دارم. این یعنی من لباس برای پوشیدن دارم.

I am thankful for the pile of laundry and ironing, because it means I have clothes to wear

____________

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم. این یعنی من هنوز زنده ام.

I am thankful for the alarm that goes off in the early morning house, because it means that I am alive

____________

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم. این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم.

I am thankful for being sick once in a while, because it reminds me that I am healthy most of the time

____________

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند. این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم.

I am thankful for the becoming broke on shopping for new year , because it means I have beloved ones to buy gifts for them

____________

 خداراشکر...خدارا شکر...خدارا شکر

کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد

نظرات (۲۱)

۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۸:۰۹ محمد حسین خانی کوثرخیزی
سلام
خوب هستید شما؟
آقا لینک شدی؟

التماس دعا یا حق
پاسخ:
الان لینک میشین 
یاعلی
سلام
خیلی قشنگ بود مرسی
عالــــی
پاسخ:
سلام
یاعلی
۰۴ تیر ۹۲ ، ۰۸:۴۱ سیاوش آقاجانی
سلام و خداقوت. قشنگ بود برادر، ممنون.
پاسخ:
سلام
یاعلی داداش، یاعلی
خدا را شکر
پاسخ:
شکر
خدا را شکر
خدا را شکر
پاسخ:
الهی شکر
سلام بر شما
لینک شدید بزرگوار
وبلاگ حقیر رو بانام (حضرت مادر.س)
لینک بفرمائید.
تشکر میکنم.
پاسخ:
سلام
لینک شدید عزیز
یاعلی

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
پاسخ:
سلام
متشکر
یاعلی
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۴ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
وبلاگ پرمحتوایی دارین.
بنده شمارو لینک کردم اگه مایل بودین لینکم کنین.
موفق باشین و درپناه حضرت زهرا.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام
متشکر
لینک شدید
یاعلی
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۲ آنتی ویروس
ممنون از زحمات شما [گل]
پاسخ:
متشکر از اینکه سر زدید
یاعلی
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۸ حسین رضائی فرد
خدارا شکر
پاسخ:
خدا را صد هزار مرتبه شکر!
من نظر شما را تایید میکنم یعنی اینکه وبلاگ دارم! یعنی اینکه اینترنت دارم! یعنی اینکه لپ تاپ دارم! یعنی اینکه از فناوری اطلاعات سر در میارم... پس خدا را شکر

یاعلی داداش
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۶ محمدرضا آذرفر
سلام
با افتخار لینکتان کردم
منتظر حضور گرم شما هستم
یاعلی
پاسخ:
سلام
متشکر دوست من
یاعلی
۰۴ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۱ سمیه ناصری
خدا روشکر.........موفق باشید
۰۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۳ روح الله فاضل
خب خدا رو شکر....!
۰۵ تیر ۹۲ ، ۰۰:۴۰ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
سلام علیکم
مطلب خیلی "+" بود. ممنون از انتخابتون
یا علی علیه السلام
پاسخ:
سلام
یاعلی
 با سلام
در پی نگارش نقدی بر مقاله ی آقای جعفریان که مقاله ایی با  عنوان وقتی تفرقه از الطاف اللهی میشود !!!نوشته بودند !!! توسط فرهنگ پرواز
سایت جهان نیوز این مقاله ی آقای جعفریان را از روی سایتش حذف کرد !!+تصویر
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/03/naghdidostane21312312

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"در لحظاتی سخت نیز میگویم «خدا را شکر»"

با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/9445
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام مهدی (عجّل الله‌تعالی فرجه‌الشریف): بر هیچ کس روا نیست که بدون اجازه دیگری در مال او تصرف کند."

یا علی

۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۱ مهرک هنرمند
کانون مهدویت دانشگاه مشهد به این نتیجه رسیده که؛ خدا را شکر لباس دارم، غذا دارم، همسر دارم، عزیزان دارم، هدیه می‌خرم، شغل دارم، ماشین دارم... عجب! چه کانون مهدویت مُدرنیه آقا... شُکرهای جدیدی رو به بازار ارائه دادند. واقعاً دستشون درد نکنه. نتیجه‌ی خوبی هم داره؛ خدا را شکر میکنم وبلاگ دارم، اینترنت دارم، لپ‌تاپ دارم، از فناوری اصلاعات سر در می‌آورم. فقط این عزیزان زحمتکش باید برای این شُکرهای مُدرن، یک خدای مُدرن هم به بازار ارائه بدهند، تا این خدای مُدرن جدید، نگه‌دارشان باشد. متشکرم
پاسخ:
آقا اونا خدا رو شکر کردند، شما شکر نکن !! :))
یاعلی داداش
یاعلی
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۱ سید میلاد موسوی
آیا میدانید: مهم ترین شهرهای خاورمیانه را ایرانیان ساختند و یا ترمیم کردند.
درود به شما؛
- پارسی را پاس بداریم
- ذی القرنین همان کوروش بزرگ
- تو را چه نامم ای بزرگ مرد تاریخ
به روز شدیم؛ منتظر دیده تان هستیم.
پاسخ:
یاعلی
خدارو شکر که دارم کامنت میذارم

ینی هم ا نگشت دارم
هم کامپیوتر
هم یه وبلاگ خوب که بشه بخونیش
هم وقت...

خداروشکر

ممنون رفیق

یاعلی
پاسخ:
شکر D:
یاعلی

اگر چهار مرتبه بگویی بیچاره ام و عادت کنی اوضاع خیلی بی ریخت می شود...همیشه بگویید :

" الحمـــدلله , شـــکر خدا "

بلکه بتوانی دلت را هم با زبانت همراه کنی اگر پکر هستی دو مرتبه همراه دلت بگو الحمدلله آن وقت غمت را از بین میبرد
امیدوارم جلوی زبانت را بگیری که موثر است...



اگر چهار مرتبه بگویی بیچاره ام و عادت کنی اوضاع خیلی بی ریخت می شود...همیشه بگویید :

" الحمـــدلله , شـــکر خدا "

بلکه بتوانی دلت را هم با زبانت همراه کنی اگر پکر هستی دو مرتبه همراه دلت بگو الحمدلله آن وقت غمت را از بین میبرد
امیدوارم جلوی زبانت را بگیری که موثر است...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">