" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات


توبنویس

عمارنامه

وبلر

*ریش‌تراشی

جوانی همیشه ریشش را با تیغ می‌تراشید. وقتی علت این کار را از او پرسیدند گفت: «مادرم می‌گوید پسرم! اگر تو ریش بگذاری مردم فکر می‌کنند سنت زیاد است. آن وقت می‌گویند حتماً مادرش هم پیر است. پس بهتر است قید ریشت را بزنی!»


*درخت گردو

شخصی زیر درخت گردو ایستاده بود و می‌گفت: «خدایا! همه کارهایت درست است فقط نمی‌فهمم چرا گردوی به این کوچکی را بالای این درخت بزرگ قرار داده‌ای ولی هندوانه به آن بزرگی را لای بته‌های کوچک! » همین‌طور که داشت با خدا درددل می‌کرد ناگهان بادی وزید و گردویی روی صورتش افتاد و از بینی‌اش خون آمد. او به خودش آمد و گفت: «خدایا! کارت درست است. اگر یک هندوانه بالای درخت بود، معلوم نبود چه بلایی سرم می‌آمد!»


*حلالم کن

یکی از علما چند شب در هیأتی منبر رفت. شب آخر، پاکت چند شبی را که منبر رفته بود از صاحب مجلس گرفت. شخصی جلوی عالم را گرفت و گفت: «حاج آقا! بی‌زحمت یک دعا در گوش من بخوانید». آن عالم دعا را خواند. بعد آن شخص گفت: «آقا! من را حلال کنید». حاج آقا گفت: «حلالت کردم». چند دقیقه بعد آن عالم رفت تا برای خانه‌اش خرید کند. وقتی خواست پول اجناس را به صاحب مغازه بدهد، دست کرد داخل جیبش و دید ای داد بی‌داد! خبری از پول و پاکت نیست. عالم به لهجه ترکی گفت: «ددم وای! حلالش هم کرده‌ام».


*قاطر و آسیاب

شخصی وارد یک آسیاب گندم شد. دید به جای اینکه یک انسان گندم‌ها را آسیاب کند چوب آسیاب به گردن یک قاطر بسته شده. قاطر می‌چرخید و آسیاب کار می‌کرد اما به گردن قاطر یک زنگوله آویزان بود. از صاحب آسیاب پرسید: «برای چه به گردن قاطرت زنگوله بسته‌ای!» آسیابان گفت: «برای اینکه اگر ایستاد بفهمم و متوجه شوم که آسیاب کار نمی‌کند». آن شخص دوباره پرسید: «خب! اگر قاطر ایستاد و سرش را تکان داد، از کجا می‌فهمی؟» آسیابان گفت: «برو این پدر سوخته‌بازی‌ها را به قاطر من یاد نده!»



*آیه‌های سجده‌دار

علامه حلی در سنین کودکی پیش دایی‌اش که محقق بود می‌رفت و درس می‌خواند. وقتی درسی را یاد نمی‌گرفت یا شیطنت می‌کرد، دایی دنبالش می‌کرد تا تنبیهش کند. علامه کوچک اما سریع یک آیه سجده‌دار می‌خواند و دایی‌اش به سجده می‌رفت، آن وقت خودش پا به فرار می‌گذاشت و فرار می‌کرد.




*سنگ قبر سلطان

سلطان محمود غزنوی برای خود قبری ساخت، تا زمانی که مرد آنجا دفنش کنند. وقتی می‌خواست روی سنگ قبرش آیه‌‌ای از قرآن را بنویسد، از نوکرش پرسید: «چه آیه‌ای را بنویسم بهتر است؟» نوکر جواب داد: این آیه از قرآن را بنویس: «هذه جهنم التی کنتم توعدون؛ این جهنمی است که همواره وعده‌اش به شما داده می‌شد!»


نظرات (۲۶)

داستان ها فوق العاده جالب بود و در عین حال خنده دار
ممنون لذت بردم
پاسخ:
سلام.
متشکر
یاعلی
خیلی زیباست
پاسخ:
بله. حق با شماست.
یاعلی
سلام
خدا رحمتش کنه نعمتی بود برای تهران. من سعی می کردم پای درس های ایشون برم که بیشتر وقت ها موفق نمی شدم.
واقعا ممنونم این طنزها من رو یاد اون روزها انداخت. مخصوصا دوتاش.
پاسخ:
سلام
خدایش رحمت کند.
یاعلی

سلام



 



مطلب شما در سایت "tobenvis.com"



 



 منتشر گردید



 



منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم



 



توبنویس جایی برای نخبگان ...



 



هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :




 

پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:

مَن ماتَ عَلی حُبِّ آلِ محمّدٍ شهیداً ... و مَن ماتَ علی بُغضِ آل محمّدٍ لَم یَشَمَّ رائحَةَ الجَنَّهِ ؛

کسی که با محبت آل محمد صلّی الله علیه و آله از دنیا برود پاداش شهید خواهد داشت و کسی که با دشمنی آل محمد بمیرد، بوی بهشت به مشام او نخواهد رسید.

بحارالانوار، ج23، ص233



 



توبنویس : tobenvis.com

سلام علیکم
جالب بود
تشکر
پاسخ:
سلام علیکم
بله همینطور است. 
یاعلی
۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۵۱ مصطفی ...(پـیــاده رو )
سلام 
خدا رحمتشان کنه ...
خدا قوت
سلام
در صورت امکان یک دعوت نامه بلاگ دات آی آر برای بنده ارسال کنید
ممنون
پاسخ:
سلام
ارسال شد.
یاعلی
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی


سلام

مطلب شما در سایت .:. وبلر .:. مجمع وبلاگهای ارزشی استان اردبیل درج شد.

 http://weblar.ir/fa/?p=4087

هدیه سایت وبلر:

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: برترین [مرتبه] ایمان آن است که بدانى هرکجا باشى خدا با تو است.

با تشکر،مدیر سایت وبلر
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۰۸ محمدعلی رضازاده
هر وقت ناامید از همه جا شدی بدان خدا کارت رو درست میکنه
نا امید میکنم امید بنده ای رو که به غیر من به کسی دیگر امید داشته باشه
خدا خدا خدا
پاسخ:
بسیار زیبا.
یاعلی
سلام

بسیار جالب بود ...

با مطلب جدید بروز هستم .. سربزنید

پاسخ:
یاعلی
۱۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۵۱ راه بی بن بست
   با مطالبی در مرود امام زمان(عج) و مهدویت بروزم. منتظر نظرات شما هستم
جالب بود حاج آقا عشق بود
با تشکر از مطلب خوبتان.
مطلب شما در گلستان بلاگ منتشر شد.
گلستان بلاگ منتظر مطالب شماست.
http://golestanblog.ir/?p=4026
تو عمارنامه دیدمتون
بروزم با:
حتی مطهری اول را هم می توان نقد کرد
پاسخ:
سلام
خدا را شکر
یاعـــــــــــــــــــــــــلی
با سلام و خسته نباشید خدمت دوست خویم
یه چند روزیه کارمون زیاده به خاطره همین دیر به دیر سر می زنیم
ببخشید دیگه
سلامت باشید
پاسخ:
باسلام
ز مهر دوستان در خاطرم یادیست
اگر چه فاصله بسیار، محبت همچنان باقیست

یاعلی
خدا قوت مثل همیشه عالی

پاسخ:
یاعلی
با شعری از قیصر امین پور با نام لبخند خـــدا به روز هستم خوشحال میشم در وبگاه من هم حضور داشته باشین
پاسخ:
حتما.
یاعلی
 اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه


جالب بود
خدا قوت
پاسخ:
یاعلی
وای  عالی بود قربان این های که از ایشون نقل شده را هیج جا ی دیگه نخونده بودم   ماشالله
پاسخ:
یاعلی مدد
سلام من حاج اقاروخیلی دوست دارم
ولی واقعاخبرنداشتم به رحمت خدارفته
بدجوری مهرش تودلم نشسته عاشق سخنرانیهاشم خیلی ناراحتم میگین خدارحمت کنه
میشه بگین کی به رحمت خدارفته لطفا ؟
پاسخ:
سلام
در ۲۳ دی ۱۳۸۶ در سن ۸۵ سالگی در بیمارستان بازرگانان تهران درگذشتند.
یاعلی

خدایامن چقدرغافل بودم

باورکنیدحضورش روتودنیا احساس میکنم احساس میکنم همیشه هست وخواهدبود روح پاک ومطهرش همیشه هست

 حقیقتاکه ادمهای پاک هرگز نمیمیرند هرگز!

پاسخ:
واقعا همینطوره "حقیقتاکه ادمهای پاک هرگز نمیمیرند هرگز!"
یاعلــــــــــــــی
nice
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۵۹ محبان مهدی

بسیار متشکرم اجرتون پیش خدا

پاسخ:
قربان لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">