" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

سفیدی ساپورت،سیاهی چادر !

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ

یک صفحه سفید گذاشت جلوی دختر و گفتː بنویس!

هر چه می خواهی بنویس!

هی بنویس و پاک کن ...

چند دقیقه بعد صفحه سفید کاغذ پراز علامت و حرف بود.

چروک و خط خطی و کثیف.

جای پاک کردن ها و نوشتن های مکرر, رویش دیده می شد.

کاغذ را گرفت. یک کاغذ سیاه به او داد و گفت: بنویس.

همان هایی که آنجا نوشتی. پاک کن, خط خطی کن ...

دختر گفتː نمی شود استاد, روی برگه سیاه چیزی نوشته نمی شود!

استاد چادرش را سرکرد و لبخند ملیحی زد. 

نگاه دختر به سیاهی چادر خیره ماند.

نظرات (۱۶)

سلام
مطلب شما در سایت نوبت شما منتشر شد.
لینک مطلب : http://www.nobateshoma.ir/?p=9397

موفق باشید
با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترم
این مطلب شما در سایت نقل قول درج گردید./
وبلاگ خود را در نقل قول ثبت نمایید./
http://naghleghol.ir/
منتظر معرفی مطالب دیگر شما هستیم./
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۲ شما هم می توانید خادم سایبری امام رضا (ع) باشید.

ماجــرای من و امام رضا علیه الــسلام | فراخوان سایــبری محبیــن و شیعیــان امـام هشتم
بسم رب علی ابن موسی الرضا علیه السلام
دوست عزیز
سلام
در آستانــه ولادت با سعادت حـضرت امام رضا و حضرت فاطمه معصــومه سلام الله علیهما ، وبگاه جوان انقلابی به کمک و همراهی سایـت ها و وبلاگ های عاشــق و محـب حضـرت رضـا علیه السلام موج سایبری خاطرات من و امام رضا را برگزار می کند که امیدواریم همچون موج فـراخوان قبلی که در جــوان انـقلابی منتشـر کــردیم (ماجری چادری شدنم ؛ ماجری چادری نشدنم) و همچنان هم ادامـه دارد، مورد استقبال شما عزیــزان واقـع شود. (ان شــاءلله)
من ، بانو شریفی مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی از طرف مدیر و دیگر همکاران این وبگاه شما را برای شرکت در این طرح ، بصـورت ویژه و گزینشی دعوت می کنــم. از شما خواهش میکنم به دور از خط و جهــت گیری و مسـائل سیاسی و دنیـوی ، فقط و فقط به عشق مولایمان امام رضا علیه السلام حتما به سایت ما بـیاید و خاطره یا خاطرات خود یا خانواده و دوستان تان را برایمان ارسال کنید.
راستی دوست گرامی اگر شما هم تمایل داشتید که مثل دیگر وبلاگ های ارزشمند و عاشق امام رئـوف، امام رضــــا علیه الســلام، کمک ویژه ای در این طرح داشته باشید، حتما به ما خبر بدید.
من شخصا منتظـر حضــور پر مِهرتان هستــم.

بانو شریفی | معاونت سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی وبگاه جوان انقلابی

http://javanenghelabi.ir
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۳ وبگاه جوان انقلابی

ماجرای چادری شدنم ؛ ماجرای چادری نشدنم | فراخوانی فقط ویژه بانوان البته با حضور اقایان

سلام
وبگاه جوان انقلابی به کمک چند وبلاگ دیگر در کشور اقدام به برگزاری یک طرح بزرگ درباره بحث پوشش و حجاب زنان ایرانی کرده است و قصد دارد خاطرات آنان را درباره انتخاب پوششان منتشر کند. از شما مدیر محترم و همه کسانی که این مطلب را میخوانند دعوت میکنیم به ما سر بزنید و از جزییات مطلع شوید.برادران عزیز هم میتوانند مطالب و خاطرات و دیدگاهشان را درباره پوشش بانوان ارسال کنند تا منتشر شود. منتظرتان هستیم
وبگاه جوان انقلابی
http://javanenghelabi.ir/
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"سفیدی ساپورت، سیاهی چادر
"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/14428 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام رضا (علیه السلام): به خداوند خوشگمان باش؛ زیرا خداوند می فرماید: من نزد گمان بنده مومن خویش هستم، اگر به من خوش گمان باشد، به خوبی با او رفتار می کنم و اگر به من بدگمان باشد، به بدی با او رفتار می کنم."

یا علی
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/12603
ما را از بروزرسانی خود آگاه
و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
یا علی

سلام
ممنون از پست بسیار خوبتون
این پستتونو د وبلاگم منتشرشد
سلام 
خدا قوت
تعبیر جالبی بووود...
۰۹ آبان ۹۲ ، ۱۶:۳۲ یاوران اباصالح
سلام
جالب بود
مطلب شما در وبلاگ یاوران اباصالح منتشر شد.


اللهم عجل لولیک الفرج
سلام.
ممنون.عالی بود.
پاسخ:
سلام :)
لطف دارید
یاعلی
من اگر پسر بودم...
اسمم حتما علی بود! سید علی...
آن وقت شب ها بعد از مسجد حتما می رفتم زورخانه تا کباده بکشم و میل
بزنم و با نفس ِ مرشد جان بگیرم، مرشد علی مولا بخواند و من با ضرب
انگشتانش غرق ِ یا علی شوم... میان گود چرخ بردارم و مرشد برایم ضرب
بگیرد، مرشد مولا مدد بگوید و من یا علی...
حتما کشتی هم می گرفتم... می شدم یک کشتی گیر با اخلاق... می شدم یک
پهلوان تمام عیار!!
من عاشق مرام پهلوانیم...
من اگر پسر بودم... حتما پهلوان می شدم... زورخانه می رفتم و کشتی می
گرفتم، و هیچ کس حریفم نبود!! اما با همه ی زوربازویم، خوش خلق بودم و با
همه مهربان، برای مادرم هم نوکر !! اصلا پهلوان بودن یعنی همین!!


الان اما یک دخترم!!
نه مرشدی برایم ضرب می گیرد و نه من میان گود پا می گذارم! و نه حتی بزن
زنگی و نازنفسی و صلواتی و یا علی مددی!
زورخانه رفتن و کباده کشیدن و کشتی گرفتن هم فقط توی خیالاتم پر می کشد!!


من یک دخترم...
زورخانه و تشک کشتی جای ما نیست! اما پهلوان که می شود بود!!


جز من کدام پهلوان را می شناسی که تمام کوچه و خیابان ها برایش زورخانه
باشند و گود؟! لباس مشکی پهلوانیش را که بپوشد کسی حتی جرات نکند تماشایش
کند چه رسد به هم آورد شدن!! آن وقت تمام مرشدهای خدا برایش ضرب بگیرند و
هر نگاه پلیدی را که خاک کرد بلند یا زهرا بگویند!!
جز من کدام پهلوان هست که حتی سیاهی رخت پهلوانیش به جان حریف رعشه
اندازد؟!! جز من کدام پهلوان هست که با این همه زور! خوش خلق است و با
همه مهربان؟! برای مادر هم نوکر؟!...

پاسخ:
فوق العاده بود
ممنون

ای ساکن وادی عشق که خدا را معشوق خود ساخته ای! 

دانسته بودم که عاشق انتخاب هایش را به معشوق وامی گذارد 

و دیدیم که خلعت زیبای حجابت به انتخاب معشوق تو بوده است.

 پس مبارک باد که حجاب اسلامی لباس عشق به خداست

چــــــــادر

معنیش این نیست

که اون دختر عیبی داره و میخواد با چادر پنهونش کنه

چــــــــادر

یعنی من همه ی زیبایی های دنیا را دارم

لطفا نگاهم نکن من و زیبایی هایم متعلق به"یک نفر" است ....


پاسخ:
در سایت قرار گرفت ممنونم
خواهران من...
مبــآدا از یـادتان برود که چــادرتان فقط برای رضای اوست و لا غیر...
اگـــــر چـــــآدری کـه به سر اندآختــه ای ، خُـدآیی ات نمــی کُنــد
نیــّت ات رآ اصلاح کُـن....
پاسخ:
عالی
سلام مطلب یکی از پستاتونو کپی کردم درعوض لینکتون کردم امید وارم شماهم منو لینک کنید بای
پاسخ:
مشکلی نیست عزیز.
یاعلی
۱۶ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۱۲ اصلاح طرح لبخند

من تامین هستم که در آزگار اینترنت مطلب هماننده بوسیله این یادداشت حیات ندارد زیرا
مطلب طولانی و کمال یافته ی پیرامون این مبحث است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">