" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

نظر نیچه در مورد زن (sms)

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ب.ظ
« زن قادر به دوستی نیست،
زنان گربه، پرنده و در بهترین حالت گاو باقی می مانند.
وقتی نزد زن می روی شلاق را فراموش نکن. »

نیچه، فیلسوف بزرگ آلمانی در قرن نوزدهم

" اگر نظر خاصی در مورد این حرف جناب نیچه داشتید لطفا بیان فرمایید. "

نظرات (۱۰)

چقدر لطیف!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از زن ذلیلی شه
پاسخ:
شــــــــــــاید
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۰۶ محمد حسین خانی کوثرخیزی
...........
آخه این عقده ای چی از زن حالیشه
...........
پاسخ:
شاید عقیده درستی باشه... ؟؟؟  :)))
خدا رو شکر که مسلمونیم حداقل دلمون خوشه از نظر دینمون ارزشمندیم!
البته مرحوم نیچه با تمام گمراهی که به اون دچار بوده وضعش از اعراب دوره جاهلیت که بهتره!
پاسخ:
نظر آقای نیچه اصلا قابل قبول نیست!
به مسلمان بودن هم نیست به نظر من!
یه خانم به اندازه یک آقا ارزشمنده و حق زندگی داره!
متاسفانه همینطور که میدونید عربستان با وجود اینکه مسلمان نشینه ولی به طور یقین میشه گفت حق زندگی رو از زنان گرفته اند.
یاعلی

بهر صورت حقیقت همینه شاید قبولش سخت باشه ولی هست

 

پاسخ:
!!!

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** بهتره دهنتو ببندی وقتی چیزی نمی فهمی نظر نده تو توعقلت هیچی نیس ظاهرا تمام افتخاراتت تو ******ه
پاسخ:
خانم آناهیتا عرض کردم که نظرتون رو در مورد این حرف نیچه بفرمایید!
چرا پس بی ادبی میکنید؟
نوشتن یک جمله از کسی مثل نیچه اینقدر خلاصه ب نظر من اشتباهه،و باعث کج فهمی میشه.هر چند هر کسی مختاره هر نظری داشته باشه،مهم اینه  کسایی که انتظاراتت ازشون بالاست بفهمن و درست فکر کنن.
پاسخ:
سلام.
مهناز خانوم فک نکنم کج فهمی باشه. چون نظر نیچه هم همین بوده که نوشتم !
حالا بازم حق با شماست هر کی ممکنه برداشت خودشو داشته باشه

برداشت آزاد !
الف) نیچه فیلسوف غریبی است. اغلب علاقمندان به فلسفه، دیر یا زود، کم یا زیاد، برای مدتی طولانی یا کوتاه بالاخره زمانی دچارش میشوند. برخی تا پایان دچار نیچه می مانند و برخی تاب نمی آورند و رهایش میکنند و یا جذب اندیشه ای دیگر میشوند. مردمان عادی نیچه را بیشتر به واسطه سخنان زن بیزارانه اش می شناسند. آثار نیچه پر از گزین گویه های آشکارا زن ستیزانه ای است که برای هر خواننده و شنونده مردی دلچسب است و فقط خدا میداند برخی اساتید و دانشجویان مرد فلسفه چه لذتی میبرند از نقل آنها و تماشای قیافه دختران! و البته زمانیکه ما راوی باشیم چه اهمیتی دارد اگر خود نیچه گفته باشد: آنچه او درباره زنان بیان میکند در واقع حقایقی هستند از آن او، نه حقایقی درباره زنان
از سوی دیگر سبک تند و تیز، دراماتیک و اغلب طنزآلود نیچه خواندن آثارش را برای زنان دشوار میکند، چرا که باید زحمت زیادی به خرج بدهند تا ارجاعات صریح و تحقیر آمیز او را درباره خود نادیده بگیرند.
ب) زن در تفکر نیچه نوشته خانم نوشین شاهنده، کتاب ارزشمندی است که به بررسی موضوع مناقشه برانگیز زن در اندیشه های نیچه پرداخته است و فکر میکنم کماکان تنها کتاب تالیفی در این حوزه و حوزه های نزدیک به آن باشد. کتاب در سه بخش مجزا ابتدا به طور موجز و مختصر به معرفی مبانی تفکر نیچه می پردازد. در بخش دوم به بحث پر اهمیت طبقه بندی هایی که از زن در فلسفه نیچه انجام شده پرداخته و دو روی سکه زن در اندیشه نیچه را تحت عنوان «نیچه زن ستیز» و «نیچه زن ستا» مورد مطالعه قرار می دهد. در نهایت، در بخش سوم رابطه اندیشه های نیچه و فمینیسم معاصر بررسی میشود.
ج) گرچه نیچه ندرتاً زن را، همچون حقیقت، هنر، زندگی و خرد ستایش میکند اما بطور کلی زن در اندیشه های او طبیعتاً پست و اخلاقاً منحرف و گمراه معرفی میشود. اندیشه های او در این زمینه را بیش از هرچیز تحت تاثیر عواملی چون شرایط جسمی و روحی خود او، تجربیات شخصی اش، سنت فلسفی گذشته، عقاید زمانه اش و اندیشمندانی نظیر ماکیاول و شوپنهاور دانسته اند. «زنان در دنیای نیچه خودشان سرنوشتشان را نمیسازند، آنها فقط دنیایی را که در آن جایگاهشان از پیش تعیین شده است؛ زینت می دهند یا آلوده می سازند». نیچه فقط ایفای نقش هایی را برای زن طبیعی می داند که از نظر کارکرد زیست شناختی مناسب اوست. او مرد را عمق و زن را سطح می داند. زن هایی که حتی خود نیز نوع زن را خوار می شمارند:« هرگز آیا زنی ذهن زنی دیگر را ژرف و دل زنی دیگر را با انصاف شمرده است؟ و مگر نه آن است که تا کنون این زنان بوده اند که زن را بیش از همه سرزنش کرده اند- نه ما؟» نیچه نسبت به جنبش های زنان بسیار بد گمان است و معتقد است اینگونه میخواهند از زن افسون زدایی کنند! او زنانی را که در طلب کار مردانه روشنگری هستند مورد تمسخر قرار میدهد : میتوانیم به حق بدگمان باشیم که آیا به راستی زن درباره خویش خواهان روشنگری است- و روشنگری تواند خواست؟…اگر زنی با این کار در طلب زیور تازه ای برای خود نباشد.
د) با این وصف، نیچه ای که اینگونه به زن ستیزی و کینه توزی شهره است چرا علاقه و توجه فمینیست ها را به سوی خود جلب کرده است؟ فمینست ها اگرچه سوزش آتش تند انتقادات نیچه و تاثیر آن را تحمل کرده اند لکن از این آتش گرمای فراوانی هم بدست آوره اند.
به عنوان مثال انتقادات نیچه از تاریخ فلسفه در بسیاری از اصول بنیادینش با انتقادات فمینیست ها همسو است.
از آن مهمتر چشم اندازگرایی نیچه است که بر مبنای آن تمام حقایق چشم اندازی هستند و هر حقیقتی از چشم اندازی خاص حاصل میشود و بدون داشتن چشم انداز، داشتن هیچ حقیقتی ممکن نیست
همچنین نظر نیچه در ارتباط با دخالت گرایش های فردی و گروهی در ایجاد ارزش ها، زیر سوال بردن عقل، فرهنگ، حقیقت وخیر. نقد او بر دوآلیسم فرهنگ غربی ، آرمان زهد، قدرت نامیدن و…به نظریه پردازی فمینیستی غنا بخشیده است.
نیچه با هر منظور و مقصودی که داشته نباید این حرفو میزده! حتی اگه سمبولیک این حرفو زده باشه که البته طبق سابقه ایشون بعیده که سمبولیک این حرفو زده باشه! هر زنی به اندازه هر مردی ارج و قرب داره و ارزشمنده و بین ذات مرد و ذات زن تساوی برقراره! حالا چون بین زن و مرد تفاوتهای آفرینشی وجود داره دلیل نمیشه به زن توهین کنیم؟ یا مثل کاتولیکها و بخصوص کشیشهاشون بگیم زن شیطان است! این مساله ی انسانیت رو زیر سوال می بره! متاسفم برای بعضی از علما و فضلا که  وقتی به جایی میرسن گاهی اوقات  هرچی به دهنشون میاد میگن و میدونن بعضیا هم به خاطر شهرتشون حرفشون رو قبول می کنن و اصلا باورشون میشه!
دوستان به گفته های نیچه کای نداشته باشید خودتون بنشینید با عقل خودتون بسنجید خدا این گوشها رو داده تا با اونها حرفهای همه رو بشنوید و با عقلی که داده فکر کنید و خودتون به این نتیجه برسید که حرف نیچه درسته یا حرف فمینیسم ها
(اینها همه بازیه مراقب باشید در پناه حق)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">