" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

خاتمی

شورای مرکزی اصلاح طلبان با محوریت سید محمد خاتمی، جواد اطاعت را به عنوان گزینه کاندیداتوری ریاست جمهوری اصلاح طلبان مطرح کرده است.

به گزارش جنوب نیوز، شورای مرکزی اصلاح طلبان با محوریت سیدمحمد خاتمی جلساتی را در دفتر وی به طور منظم برگزار می کنند. در این نشست ها ۳۵ نفر از چهره های برجسته اصلاحات برای چگونگی ورود به رقابت های ریاست جمهوری برنامه ریزی می کنند.

بنابر گزارش عصرایران؛ سیدمحمد خاتمی در دو جلسه اخیر “دکتر جواد اطاعت” را به عنوان کاندیدای مورد حمایت شورای ۳۵ نفره اصلاح طلبان معرفی کرده است.


شرحی مختصر از جواد اطاعت در ادامه مطلب

“جواد اطاعت” متولد ۱۳۴۲، دارای دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران، استاد علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، نماینده مجلس ششم، مشاور و مدیر کل وزارت کشور در دولت اصلاحات بود.

وی همچنین قبل از این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به رهبری مهدی کروبی بود اما هم اکنون در موسسه باران فعالیت می کند.

نام این چهره سیاسی آخرین بار پس از حضور در مناظره تلویزیونی زنده و داغ سال ۸۹ و دفاعش از اصلاح طلبان در سطح عمومی بر سر زبانها افتاد.

اطاعت: تایید می کنم

اطاعت اصل خبر را تایید کرد.

جواد اطاعت در همین رابطه گفت: آقای سید محمد خاتمی شخصا با بنده تماس گرفته و درخواست کردند که به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان وارد انتخابات ریاسس جمهوری شوم.

او همچنین ادامه داد: بنده معقتدم که آقای خاتمی بهترین گزینه اصلاحات در انتخابات است و می تواند به عنوان یکی از کاندیداهای جدی برای قرار گرفتن در راس دولت یازدهم وارد انتخابات شود.

اطاعت در پایان سخنانش گفت: بنده تا به حال به طور جدی به کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری فکر نکرده ام، اما اگر قرار بر این باشد که درخواست آقای خاتمی را جدی بگیرم، باید مطالعاتم را در این زمینه شروع کنم تا با بررسی تمام جوانب تصمیم بگیرم.


از شما بیننده گرامی درخواست میگردد

نظرات خود را چه موافق و چه مخالف در مورد هر مطلب نوشته و ارسال نمایید.

ارسال نظر از سوی شما نشانه احساس مسئولیت و تحلیل شما از مطالب وبلاگ میباشد.

لذا منتظر نظرات شما خواهیم بود.

یاعلی

نظرات (۲)

خدا بهش انصاف بده
من نمی دانم آیا این فقط من یا هر کس دیگری است که با آن برخورد می شود
مسائل با وبلاگ شما. به نظر میرسد بعضی از متنها در پستهای شما از صفحه خارج میشوند. لطفا یک نفر دیگر لطفا توضیح دهید و اجازه دهید من این را بفهمم
برای آنها هم اتفاق می افتد؟ این ممکن است با من مشکل باشد
مرورگر وب به دلیل این که قبلا این اتفاق افتاده است.
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">