" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

دامن زدن به تفرقه، تشیع نیست

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ب.ظ

همه ی حقایق را که برای همه جا نگفته اند. بعضی از دوستان بعضی مسائل را در بعضی جاها که نباید گفته شود یا با لحنی که نباید گفته شود، طرح می‌کنند و بعد وقتی که به آن‌ها بحث تفرقه در امّت گفته می‌شود، می‌گویند که «من با دردهای علی چه کنم؟ با گریه‌های علی چه کنم؟ و با فشارها و ستمی که شد چه کنم؟» جواب این آقایان این است که همان کاری که خود علی کرد بکن.

هیچ شیعه‌ای نمی‌تواند ادعا کند که فشار و غمی که ـ به خاطر مسأله‌ی ولایت علی و آل علی و کارهایی که در دوره‌های بنی امیه و بنی عباس و دوره‌های دیگر با آن‌ها شد ـ بر من وارد می‌شود، بیش از فشاری است که بر خود علی بن ابیطالب آمده است. خود امیرالمومنین می‌فرماید من خار در چشم و استخوان در گلو بودم؛ یعنی یک لحظه من آرامش نداشتم. یک جای دیگر می‌فرماید که آن دوران آن گونه گذشت که کودک از شدت فشار پیر می‌شد.

با همه‌ی این مسائل چرا علیّ بن ابی‌طالب سکوت می‌کند و چرا حتی همکاری می‌کند ولو همکاری انتقادی؟ برای اینکه ایشان اسلام را فدای خودش نمی‌خواهد بکند، بلکه خودش را فدای اسلام می‌خواهد بکند. ایشان در تعبیری که در نهج‌البلاغه است فرمودند: در این شرایطی که می‌ترسم امّت تازه تشکیل شده‌ی اسلام تجزیه شود و شوکت اسلام از بین برود و تازه مسلمان‌ها مرتد شوند و مسلمین به جان هم بیفتند و کفّار طمع کنند، من سکوت کردم و باید سکوت می‌کردم.

وقتی علی برای اسلام سکوت می‌کند، نمی‌شود که به نام ولایت علی سکوت نکرد و به توطئه‌هایی که دشمنان اسلام و قرآن برای تفرقه بین مسلمین طراحی می‌کنند کمک کرد. دامن زدن به این تفرقه در امّت اسلام، که خودش به اندازه‌ی کافی تجزیه شده است، دیگر تشیع نیست بلکه پشت کردن به تفکر و سیره‌ی امیرالمومنین (س) است. همان طور که علی به خاطر مصلحت اسلام سکوت کرد، این سکوت و آن شرایط هنوز هم هست و الان شاید از جهاتی بیشتر هم باشد. بنابراین کاسه‌ی داغ‌تر از آش نباید شد...

استاد حسن رحیم پور ازغدی

۹۲/۰۴/۰۷
شاگرد خان

نظرات (۱۵)

۰۸ تیر ۹۲ ، ۰۹:۵۴ محمد مهدی رضایی
سلام علیکم و رحمة الله
بلاگ زیبایی دارید، لوگوی وبلاگ شما در وبلاگ روش روشن ثبت شد،لطفا لوگوی ما را در وبلاگ خود ثبت کنید.
به امید دیدار یار...
پاسخ:
با سلام و تشکر از شما
لوگوی شما نیز در وبلاگ استیضاح حک شد.
یاعلی
سلام.
شما هم با افتخار لینک شدید.
ممنون از شما.
در پناه حق...
http://labeik.blog.ir/
پاسخ:
سلام و عرض خسته نباشید
متشکر
یاعلی
با تشکر از ارسال مطلب شما به سایت "نقل قول"

مطلب شما با لینک زیر درج گردید:
http://www.naghleghol.ir/index.php/religion-2/877-%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%82%D9%87%D8%8C-%D8%AA%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AC-%D8%AA%D8%B4%DB%8C%D8%B9-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۰ هما یوسفی
سلام
خیلی وقت بود نیومده بودم از اونجای که نخونده بودم شروع کردم به خوندن بی اغراق همه اش زیبا بود و دلنشین
شکر
یا علی
پاسخ:
خیلی لطف کردین!
بیشتر از شما انتظار دارم که به بنده سر بزنین
ممنون مرسی
یاعلی
سلام.
ممنون از شما.
زیبا بود.
ببخشید که دیر سر میزنم به وبتون.
مطلب جدید گذاشتید بهم اطلاع بدید که آپید و اینکه من برسم خدمدتون.
در پناه حق پایدار باشید.
یا علی...
http://labeik.blog.ir/
پاسخ:
سلام
خدا ببخشه!
خوشحال شدم دیدمتون
یاعلی
*چند سوال ساده از مجموعه ی محترم مسجد بلال!!!!!!!!
**بگذارید حقائق راشمرده شمرده بیان کنم!!
***دروبلاگ در پناه دین
پاسخ:
علی مددت
سلام
وب بسیار پرمحتوایی بود.احسنت و خسته نباشید
خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک داشته باشیم
حتما خبرشو بدید
ممنونم
عنوان سایت:من هنوز منتظرم
پاسخ:
سلام
مشکلی نیست وبلاگ استیضاح دست دوستی رو به سوی هر وبلاگ ارزشی دراز کرده.
یاعلی
ممنونم
شماهم لینک شدید
پاسخ:
متشکر از لطفتان
یاعلی
۰۹ تیر ۹۲ ، ۰۶:۵۲ محمد جواد ابراهیمی
سلام
خدا رحمت کند آیت الله بهجت را
در این کتاب نکته های ناب مطلبی داشتند بس آموزنده
می فرمودند: شیعه با سلاح تقیه سه نفرش(اظاره به حدیث ارتد الناس) شد 300 خورده ای میلیون نفر! آیا صلاح است اکنون این سلاح را زمین بگذاریم؟
اگر اسلحه را از دستمان بگیرند ما را خواهند کشت
تقیه سلاح ماست باید همیشه مسلح بود
پاسخ:
سلام
خدایش رحمتش کند.
اصل تقیه! زیبا بود! متشکر
یاعلی

سلام

 

مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

 

 

توبنویس : tobenvis.com

۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۵ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

پاسخ:
اینجا طبق نظر دوستمون (نظر قبلی) باید اصل تقیه رو پیش بگیریم
یاعلی
سلام 
مطلب شما در سایت وبلر رپدرج شد

باتشکر، وبلر

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"دامن زدن به تفرقه، تشیع نیست
"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/9676 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام باقر (علیه‌السّلام): هرگاه دوران [حکومت] ما فرا رسد و مهدیِ ما (علیه‌السّلام) بیاید، شیعه ما از شیر دلیرتر و از سرْنیزه برنده‌تر خواهد بود. دشمنِ ما را پایمال می‌کند و بر چهره‌اش سیلی می‌زند، و این آن هنگام است که رحمت و گشایش خدا بر بندگانش فرود آید."

یا علی
سلام
من یه بار یه نظر نوشتم ولی مورد لطف قرار نگرفت یا ارسال نشد
شما در این نوشتار استیضاح کردید ولی مورد استیضاح که از جناب ازغدی سر زده رو نفرمودید
پاسخ:
سلام دوست من
خوبین؟ نظرات قبلی رو هم دریافت کردم ولی واقعیت اصل نظرتون رو نگرفتم.
این نوشتار نقلی بود از خود شخص آقای ازغدی !
آقای ازغدی فرمودن باید اصل تقیه رو پیش بگیریم! کاسه داغ تر از آش نشیم!
سلام فکر کردم که این نوشته شماست که جناب ازغدی رو نقد کردید

پاسخ:
سلام
عجب! پس اشتباه لپی بوده :)
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">