" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

از بس حرص دادی ما مومیایی شدیم !

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۴۳ ب.ظ
رئیس جمهور در مومیایی کردن جسد چاوز شرکت می کند؟

متن کامل خبر:
هوگو چاوز مومیایی می شود

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ لوموند، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا می‌گوید دانشمندانی از آلمان و روسیه قرار است بر روی جسد چاوز کار کنند.
مادور روز چهارشنبه گفت: روند مومیایی کردن جسد چاوز بسیار سخت و دشوار است و روند آن باید هرچه سریعتر آغاز می‌شد. اظهارات و نتایج تحقیقات دانشمندان بر روی جسد چاوز مشخص کرده است که این روند بسیار سخت است. مادور در تلویزیون دولتی ونزوئلا اعلام کرد که این دشواری مانع از آن خواهد شد مراحلی که بر روی جسد مائو، هوچی مین و لنین انجام شده، بر روی جسد چاوز صورت گیرد.

باتوجه به دوستی عمیق رئیس جمهور ایران با چاوز بعید نیست که ایشان هم در این مراسم شرکت کند. اگر شنیدید که احمدی نژاد هم در مراسم مومیایی کردن چاوز شرکت کرد تعجب نکنید.

جسد چاوز در آکادمی نظامی کاراکاس نگهداری می‌شود و روزانه هزاران ونزوئلایی‌ها با ورود بدان به رئیس‌جمهور ادای احترام می‌کنند و قرار است روز جمعه به موزۀ نظامی منتقل شود. دولت اعلام کرده که قصد دارد چاوز را در کنار مقبرۀ سیمون بولیوار قرار دهد اما هنوز در مورد آن در مجلس ملی ونزوئلا تصمیم‌گیری نشده است.

بعدا نوشت: طبق آخرین اخبار منتشر شده ظاهرا قضیه مومیایی شدن جسد هوگو چاوز منتفی شده است.


و اما استیضاح اول:

شنیدیم دوباره میخواین تشریف ببرین ونزوئلا ! رئیس جمهور جان کل دنیا منتظر پاسخ جنابعالی بود آیا با گفتن تنها یک جمله " من آقای یزدی را دوست دارم " میتوان دهن دنیا ،مخصوصا دشمنان ایران اسلامی رو بست؟ عزیز دلم سکوت در برابر این همه سوال نشانه رضاست ! یعنی اتفاق افتاده و دروغ نیست ! حالا نمیدانم آقای معاون محترمتان چرا میخوان دروغ شاخ دار را راست جلوه بدهند ! الله اعلم ! فقط قربان دستت این دفعه خودت رو کنترل کن میری یکی دیگه رو بغل میکنی کل دنیا می بینند آن وقت آبروی ما ملت این وسط میره ! اگر هم نمیتوانی خودت را کنترل کنی یه راه دیگه ای هم هست ! به یکی از بادی گاردها بسپاریم هر کی خواست بهت نزدیک بشه با جفت پا بره تو شکمش تا یه موقع شما مجبور نشی به مرحله بغل کردن و ماچ و .... [به دلیل کم سن بودن شما این قسمت از متن به صورت اتوماتیک مخفی شده است] برسی. خلاصه از ما گفتن دفعه بعد علمای معظم و مراجع تقلید دیگه نصیحت نمیکنن، اقدام میکنن هااا !

از ما گفتن ! از شما نشنیدن! 

نقدهای حرفه ای تری خواهیم داشت...فقط صبر داشته باشید

پیکرچاوز روزجمعه به موزه انقلاب کاراکاس منتقل می شود


نظرات (۱)

۱۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۲۸ فتح المواقع المحجوبة
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I
could add to my blog that automatically tweet my
newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and
was hoping maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and
I look forward to your new updates.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">