" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

با چشمان باز بخوابیم !

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

۹۲/۰۳/۳۱

نظرات (۱۶)

۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۹ حزب الله مجازی
باسلام .مطلب زیبایی بود 
پاسخ:
باسلام
متشکر یاعلی
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۷ ابراهیم ایلخانی
چقدر اینفوگرافیک خوبیه!!
آفرین

من هر روز یه بار میام استیضاح ....وب خیلی خوبیه تولیست وبگردی ام هست همیشه میام....

من الله توفیق
پاسخ:
سلام
متشکر از لطف شما.
موفق و موید باشید
یاعلی
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۱ بنیان مرصوص
سلام
عالی بود
عالی
خداوند برکتتان را بیشتر کند
پاسخ:
سلام
ممنون از حضور گرمتون
یاعلی
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۶ هیرو رحیمى

سلام دوست عزیز

بروزم ... خوشحال میشم سر بزنی.

موفق باشی.

پاسخ:
سلام
عکس های جدیدتون رو دیدم.
جنجالی بودن D:
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۳ سید میلاد موسوی
درود؛
چرا الکی برای خودتون دشمن می سازید و می زارید رو به روتون؟
از گوگل چه بدی دیدید{..!}
پاسخ:
سلام
دوست عزیز بدترین دشمنی گوگل اینه که اسرائیل رو به رسمیت شناخته.
بنده به شخصه چند سال قبل در سرویس مترجم گوگل (انگلیسی به انگلیسی) وقتی کلمه God رو ترجمه کردم با کلمه ی Israel مواجه شدم.
این کوچکترین دشمنی گوگل با ماست.
یاعلی
۳۱ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۵ سید امیر علی حیدری
سلام عزیز
واقعاً زیبا بود
حدیث رو مصور کردی
کاملا قابل درکه
راستی قالب جدید مبارک خیلی زیبا شده
پاسخ:
سلام
ممنون سید جون.
خوشحالم کردی که سر زدی
یاعلی داداش
۰۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۴ سید میلاد موسوی
خوب؛ اگر گوگل دشمنتان است، رایانامتون(=ایمیل) رو در جیمیل پاک کنید و در یه سرویس ملی مثل چاپار، میهن میل و... بسازید....!!!!
پاسخ:
باسلام
در برخی موارد من شنیدم باید از تجهیزات دشمن علیه خودش استفاده کنی!
البته ایمیل های ایرانی هم دارم !
nima.ansary@chmail.ir
یاعلی
سلام خوبی؟؟؟ امیدوارم خوب باشی و موفق ! 
اومدم دعوتت کنم ب تماشای پوستری ب مناسبت صعود مقتدرانه بچه های تیم ملی فوتبال ب جام جهانی برزیل !
لایک و کامنت فراموش نشه مرسی 3>
به امید موفقیت هر چه بیشتر ایرانیان در سراسر دنیا 3>

پاسخ:
سلام
مرسی عزیز
حتما میام بهت سر میزنم
یاعلی
بسیار زیبا خیلی خوشم اومد !
پاسخ:
:)
سلام
خیلی عالی بود.

فقط یک سوال خیلی بی ربط: واقعا چنین کاردی با چنین فرمی وجود داره؟ آخه دسته اش خیلی نافرمه، معمولا دسته چاقوها این فرمی نیست. یعنی من تا حالا این فرمیشو ندیده بودم. عجب فرمی داره!
بگذریم از این فرم ها ...

با اجازتون وبلاگ خوبتونو لینک می کنم، و سعی می کنم گه گداری مزاحم بشم.
موفق و سربلند باشید.
پاسخ:
باسلام
دقت شما منو کشته ! :))
چرا کارد پیدا میشه ! مهم نیته ! D:

یاعلی داداش
سلام. بسیار عالی.
فقط چرا اینقدر کم؟ اگر اینقدر دشمن داشتیم که خوب بود
پاسخ:
سلام
دیگه بشقاب بیشتر از این جا نداشت !
دفعه بعد باید یه بشکه بکشیم :))
۰۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۳ حزب الله مجازی
بامطلب آقای خاتمی هنوز یادمان نرفته بروزم
http://enekas.blog.ir/1392/04/01/shownews39
یاعلی
سلام
خیلی جالب بود
ممنون
راستی چرا دیگه به وب ما سر نمیزنید ؟؟؟؟
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم.
این چه حرفیه. مزاحم میشم
یاعلی
احسنت عالی

قالب 20
پاسخ:
سلام
مرسی.
یاعلی
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۰ علی هیوری
متشکر
عالی بود :)
پاسخ:
نظر لطف شماست.
یاعلی

هدیه وبلاگ به شما:


ما همان آدمهایی هستیم که به راحتی دیگران را ترک میکنیم
اما وقتی کسی ترکمان میکند
 
جوری که انگار دنیا به آخر رسیده باشد
 
بغض گلویمان را خفه می کند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">