" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

آنهایی که خواب آمریکا را می ‏بینند

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴ ق.ظ


اوضاع اقتصادی جامعه، چیزی که به شخصه در بین مردم و در مغازه ها و کف خیابان ها و در قیمت اجناس و … می بینم چیزی نیست که راضی کننده باشد آن هم بعد از بر باد رفتن دستاوردهای ارزشمند هسته ای مان!  بعد از از دست رفتن غرورمان ! به عبارتی دادیم و ندادند!

حالا خوش به حال کسانی که با چند گزارش آمار تورم نقطه به نقطه و … دلشان خوش می شود!

ظاهرا الان باید دو دستی موشکی را بچسبیم! باد نبرد!!

در زمینه فرهنگ هم که خدا رحم کرد امسال را رهبری عزیز سال فرهنگ هم نامدیده اند! وگرنه خدا می داند آقایان مربوطه! غیر از حمایت از ماهواره و شبکه های فاسد اجتماعی و زیر سوال بردن چادر به عنوان حجاب برتر  و توهین به روحانیون دلسوز و  … چه خوابی برای وضعیت فرهنگ کشور دیده بودند!

خلاصه امان از کدخدا پنداری آقایان کم شجاعت! و امان از خوش بینی افراطی به دشمن دیرینه!

امام خمینی (ره) :

آمریکا می خواهد که همه‌ی کشورها را زیر نفوذ خود داشته باشد ولی ما چنین تصوری را نمی توانیم بپذیریم. (صحیفه نور، ج۴، ص۱۸۶)

و من امیدوارم که خدای تبارک و تعالی ما را بیدار کند و افراد ملت ما را بیدار کند. آنهایی که در خواب هستند، آنهایی که باز هم خواب می‏ بینند، آنهایی که خواب آمریکا را می ‏بینند خدا بیدارشان کند. (صحیفه نور، ج ۱۹۹، ص۱۴۷۷)

به نقل از: عمارها
۹۵/۱۰/۱۲
شاگرد خان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">