" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

♦☻ |امان از زبان سرخ که سر سبز میدهد بر باد| ☻♦

" استیضاح "

رهبر معظم انقلاب:
بدانید سر راه، مشکلات خیلی زیاد خواهد بود، توطئه‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد خواهد بود؛ علیه شماها، علیه این دولت(نهم و دهم)و در باطن علیه این نظام. خیلی فکرها هست، خیلی تلاشها و توطئه‌‌‌‌‌‌ها هست و آماده باشید برای مواجهه‌‌‌‌‌‌ی با انواع و اقسام بدخواهی‌‌‌‌‌‌ها و بددلی‌‌‌‌‌‌ها و بدبینی‌‌‌‌‌‌ها که اثرش هم در بیرون بروز خواهد کرد.

پیام های کوتاه
مقامات
نشان افسران

..........................

لوگوی ما:
آخرین نظرات

امید داشته باشید، پایان شب سیه سپید است!

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۳ ب.ظ

روزی تصمیم گرفتم که دیگر همه چیز را رها کنم. شغلم ‏را، دوستانم را، زندگی ام را!
به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار با خدا ‏صحبت کنم. به خدا گفتم: آیا می‏ توانی
دلیلی برای ادامه زندگی برایم بیاوری؟
و جواب ‏او مرا شگفت زده کرد.

او گفت : آیا درخت سرخس و بامبو را می بینی؟

پاسخ دادم : بلی.

فرمود: ‏هنگامی که درخت بامبو و سرخس را آفریدم، به خوبی از آنها مراقبت نمودم.
به آنها نور ‏و غذای کافی دادم. دیر زمانی نپایید که سرخس سر از خاک برآورد و تمام
زمین را فرا ‏گرفت اما از بامبو خبری نبود. من از او قطع امید نکردم. در دومین سال
سرخسها بیشتر ‏رشد کردند و زیبایی خیره کننده ای به زمین بخشیدند اما همچنان
از بامبوها خبری نبود. ‏من بامبوها را رها نکردم. در سالهای سوم و چهارم نیز بامبوها
رشد نکردند. اما من ‏باز از آنها قطع امید نکردم. در سال پنجم جوانه کوچکی از بامبو
نمایان شد. در ‏مقایسه با سرخس کوچک و کوتاه بود اما با گذشت ۶ ماه ارتفاع آن به
بیش از ۱۰۰ فوت ‏رسید. ۵ سال طول کشیده بود تا ریشه ‏های بامبو به اندازه کافی
قوی شوند.. ریشه هایی ‏که بامبو را قوی می‏ ساختند و آنچه را برای زندگی به آن
نیاز داشت را فراهم می ‏کرد.

خداوند در ادامه فرمود: آیا می‏ دانی در تمامی این سالها که تو درگیر مبارزه
با ‏سختیها و مشکلات بودی در حقیقت ریشه هایت را مستحکم می ‏ساختی. من در
تمامی این مدت ‏تو را رها نکردم همانگونه که بامبوها را رها نکردم.
‏هرگز خودت را با دیگران ‏مقایسه نکن. بامبو و سرخس دو گیاه متفاوتند اما هر دو به
زیبایی جنگل کمک می کنن. ‏زمان تو نیز فرا خواهد رسید تو نیز رشد می ‏ کنی و قد
می کشی!

‏از او پرسیدم : من ‏چقدر قد می‏ کشم.

‏در پاسخ از من پرسید: بامبو چقدر رشد می کند؟

جواب دادم: هر ‏چقدر که بتواند

‏گفت: تو نیز باید رشد کنی و قد بکشی، هر اندازه که ‏بتوانی…

۹۲/۰۶/۲۵
شاگرد خان

نظرات (۹)

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۷ محمود عباسی
سلام .خدا قوت.
سپاس از حسن نظر شما وتشکر از زحماتی که متقبل میشوید.
عباسی
پاسخ:
سلام استاد عزیز.
متشکرم از شما. زحمت نیستند... رحمتن
واقعا اسمتان را می بینم خوشحال میشم
یاعلی
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۹ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۴ امیرابوالفضل علوی
و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
یا ضامن آهو..

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"پایان شب سیه سپید است
"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/14268 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام رضا (علیه السلام): هر کس از دوزخ به خدا پناه برد، اما خواهشهای دنیوی را وا نگذارد، خود را مسخره کرده است."

یا علی
با سلام خدمت شما وبلاگنویس محترم

با تشکر از ارسال مطلبتان به سایت "نقل قول"

مطلب شما تحت عنوان:

    "خدایا چرا باید زندگی کنم ؟"

در این سایت  منتشر گردید/

چشم به راه مطالب بعدی شما هستیم/.
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۴۷ میلاد گودرزی
« حـــِـــذر» بروز است:
 
منظور رهبر انقلاب از «نرمش قهرمانانه» چیست ؟!
http://hezr85.blog.ir/post/59
سلام.




  من تنگ دلم یا که جهان تنگ شده/ تیره بصرم یا افق این رنگ شده/ گوش من بی حوصله بد میشنود/ یا ساز طبیعت خشن آهنگ شده



۱۷ مهر ۹۲ ، ۰۲:۱۵ سیّدمیلاد موسوی
امیدوارم این شب که سیاهیش بسیار بزرگ هست و دامن گیر میهن شده زودتر سپید بشه و از بین بره ...
سلام.
ممنون از بابت مطالب مفید وبلاگتون.
پاسخ:
سلام
متشکر از حضورتون
امید داشته باشید، پایان شب سیه سپید است! ;)
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">